خرید جعبه پلاستیکی با کیفیت عالی – قیمت و انواع

خرید جعبه پلاستیکی کاری مهم

جعبه پلاستیکی همان گونه که از اسمش نیز مشخص است در مقابل ضربه ایمن هستند و امنیت لوازم درون خود را تأمین می‌کنند. شاید بگویید تفاوت این جعبه‌های پلاستیکی با نمونه‌های دیگر آن چیست یا حتی تفاوت کلی جعبه‌ها با بسته‌بندی‌های شرکت‌هایی که از مقوا و کارتن برای جعبه‌های خود استفاده می‌کنند و به‌وسیله یونولیت از شدت ضربه‌های احتمالی و خطرات و آسیب‌های ناشی از سقوط یا برخورد بین اجسام و غیره را از بین می‌برند، چیست؟ با ما همراه باشید تا در این باره صحبت کنیم.

جعبه پلاستیکی چیست؟

جعبه‌ها یا جعبه‌های پلاستیکی جعبه‌هایی هستند که افراد برای بسته‌بندی و حمل‌ونقل اموال مهم خود استفاده می‌کنند. برخی اوقات از این وسایل برای قراردادن غذا یا حتی گرم‌کردن در ماکروویو نیز بهره برده می‌شود. البته درهرحال این محصولات نقش حمل‌ونقل خواهند داشت. مواردی که امروزه زندگی بشر را در نگهداری مواد غذایی یا هرگونه ماده ثانویه دیگری راحت کرده است.

به طور خلاصه می توان دررابطه‌با تفاوت بین بسته‌بندی‌های کارتنی و مقوایی با جعبه‌ها و هدف تولید هرکدام از این دو نوع صحبت کرد. در بسته‌بندی‌های کارتنی و یونولیتی شرکت‌ها یا فروشگاه‌های در حال عرضه طوری بسته‌بندی را حساب می‌کنند تا هزینه‌های خود را دررابطه‌با حمل‌ونقل و بسته‌بندی کالا به حداقل برسانند.

برای همین از کارتن برای جنس جعبه و از یونولیت برای ضربه‌گیر شدن این جعبه‌ها استفاده می‌کنند که به‌مراتب ارزان‌تر از جعبه‌ها یا همان جعبه پلاستیکی در دار تمام می‌شود، اما به‌مرورزمان و باتوجه‌به نیاز انسان‌ها برای مراقبت از لوازم مهمی که در برابر ضربه یا آب و غیره آسیب‌پذیر هستند، ایده طراحی و ساخت جعبه‌ها به وجود آمد که نه‌تنها در مقابل ضربه و سقوط ایمن باشند، بلکه شرایطی را فراهم کنند تا بتوان بیش از یک‌بار و به مدت طولانی از این فضای امن در جعبه استفاده کرد.

جعبه پلاستیکی چیست و چه کاربردی دارد
جعبه پلاستیکی چیست و چه کاربردی دارد

انواع جعبه پلاستیکی

جعبه‌ها به‌طورکلی به 2 دسته تقسیم می‌شوند.• فلایت کیس‌ها• جعبه‌های پلاستیکیتفاوت این 2 دسته در: موارد استفاده، کاربرد آن¬ها، مواد تشکیل‌دهنده و قیمت آن¬ها است که به طور خلاصه به معرفی هرکدام از این دسته‌ها می‌پردازیم. البته همه این موارد شامل مدل‌های مختلف جعبه پلاستیکی در دار، جعبه پلاستیکی کوچک و جعبه پلاستیکی بزرگ خواهد شد.

فلایت کیس‌ها

اولین دسته جعبه‌ها که بیش¬تر از انواع دیگر آن‌ها در بازارها به چشم می‌خورد، فلایت کیس‌ها است. این فلایت کیس‌ها در ابتدا در صنعت هوانوردی ایالات متحده امریکا استفاده می‌شدند و امروزه فلایت کیس‌ها در دیگر مشاغل نیز استفاده می‌شود. این گروه به جعبه پلاستیکی بزرگ و سفت و محکم معروف هستند که توانسته است تمامی موارد مختلف را در خود جای دهد.

از طرفی باید بیان کرد که این محصولات عموماً دارای تراکم ساخت بالا هستند و درعین‌حال بسیار سبک است. همچنین باید این مورد را بیان کرد که این کیس‌ها کاربردی به‌شدت نظامی دارند و اولین انتخاب برای حمل اجناس حساس به ضربه در ارتفاعات یا مسیر صعب‌العبور هستند.

جعبه‌های پلاستیکی

دسته دوم نسبت به مورد قبلی کاربردی¬تر است که از جنس رزین‌های پلیمری ساخته می‌شود، این جعبه‌های پلاستیکی با داشتن استاندارد محیطی IP67 خواهد بود که کاربرد بسیار زیادی در امور مختلف و حتی زندگی عموم مردم دارد. استاندارد محیطی IP67 محافظت اموال داخل این جعبه‌ها در برابر نفوذ گردوغبار را تضمین می‌سازد که این در کنار ضد آب بودن این جعبه‌ها تا عمق یک متر، این جعبه‌ها را از همه لحاظ امن و کاربردی می‌کند.

همچنین باید بیان کرد که این محصولات بسیار متنوع هستند. جعبه پلاستیکی در دار و جعبه پلاستیکی کوچک از انواع آن است که به‌وفور از آن استفاده می شود. امروزه این جعبه پلاستیکی در شکل و اندازه‌های مختلف برای کاربرد مختلف ساخته می‌شود و روش‌های مختلفی برای تولید این جعبه‌ها وجود دارد که اعم از تزریق پلاستیک روتاری مولدینگ و غیره خواهد بود که نسبت به شرایط و فضای مورداستفاده این جعبه به کار گرفته می‌شود.

از مزایای دیگر جعبه‌ها می‌توان به طراحی و شکل ظاهری بسیار زیبای این آنها اشاره کرد این در کنار قابلیت شست‌وشوی این جعبه‌ها آن را از دو دسته دیگر بسیار متمایز می‌کند. به‌طورکلی تنها عیبی که دررابطه‌با جعبه‌های پلاستیکی می‌توان گفت نبودن امکان تعمیر آنها تا به این لحظه است که این مورد در مقابل مزایا و قیمت این نوع از کالا توجیه اقتصادی دارد.

در ایران نیز ساخت و تولید جعبه‌های پلاستیکی رونق پیدا کرده و بسیاری از مردم برای مراقبت کردن از دوربین‌ها، لنز، لپ‌تاپ و اموال مهم دیگر خود و حتی برای مسافرت و جابه‌جایی وسایل شخصی خود از این جعبه‌ها استفاده می‌کنند. جعبه پلاستیکی هم اکنون به سه شکل دستی، دوشی و جعبه‌های چرخدار تقسیم‌بندی می‌شوند که ابعاد مختلف هرکدام از آن¬ها برای مصارف مختلفی تولید می‌شود.

قیمت جعبه پلاستیکی

همان گونه که گفتیم این جعبه‌ها در سایزهای مختلف به اشکال گوناگون تقسیم‌بندی می‌شوند که جعبه‌های باکیفیت در فروشگاه از قیمت ۳۰۰ هزار تومان شروع خواهد شد و تا ۵ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود.

خرید جعبه پلاستیکی کاری مهم
خرید جعبه پلاستیکی کاری مهم

خرید جعبه پلاستیکی از مگا کیس

همان گونه که اشاره کردیم بسیار مهم است که از چه فروشگاه و چه جنسی را با چه کیفیتی خریداری کنید. امروزه مفتخر هستیم که در مجموعه مگا کیس که به طور تخصصی بر روی جعبه‌ها فعالیت می‌کند بهترین کیفیت محصولات و بهترین مشاوره خرید را برای شما فراهم کنیم. شما در هر مکان و زمانی که باشید با مراجعه به سایت مگا کیس می‌توانید جعبه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از قیمت، ابعاد، طراحی، موجود بودن و یا عدم موجودی آن کالا اطمینان حاصل کنید و به‌راحتی خرید خود را انجام دهید.

جعبه پلاستیکی در سایزهای مختلف
جعبه پلاستیکی در سایزهای مختلف

سخن آخر

برای خرید جعبه پلاستیکی باید نکات بسیاری همچون نیازتان و وسایلی که قصد قراردادن در آن را دارید، در نظر بگیرید. همچنین باید حواستان باشد که از کجا خرید را انجام می‌دهید. کیفیت در ماده استفاده شده، عمر چنین محصولی را تضمین خواهد کرد. قادر هستید که با مراجعه به فروشگاه سایت مگا کیس، نسبت به خریدی مطمئن و کاملاً رضایت‌بخش اقدام کنید. همچنین باید بیان کرد که جعبه، فارغ از کاربردهای صنعتی، امروزه کالایی رایج در بین ایرانیان است. پیشاپیش از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم.

 

جعبه پلاستیکی در دار صنعتی :

در نظر داشته باشید جعبه پلاستیکی مگا کیس از نوع جعلخ پلاستیکی در دار صنعتی می باشد و مناسب برای انبارش کالا ، نگهداری کالا های حساس و الکترونیکی و … می باشد.

با ثبت نام و خرید از مگاکیس از تخفیفات بیشتری در خرید بعدی خود استفاده کنید

تخفیف!
ناموجود
10,800,000 تومان
مقایسه کنید
ناموجود
1,400,000 تومان
مقایسه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *